ČJ |
Upevňuji si tvar písmene S. Vyhledávám písmeno S v textu a píši velké tiskací S. Seznámím se s písmenem M. Najdu písmeno M v obrázcích i ve slovech. Rozlišuji krátké a dlouhé slabiky. Uvolňuji ruku - ruka leží při uvolňovacích cvicích na lavici a posouvá se po papíře. Živá abeceda str. 30, 32, 34, 49, 82 |
Zahraji si s rodiči hru na procvičování různých tvarů písmene S v učebnici str. 30 (malé tiskací s, malé psací s, velké tiskací S, velké psací S). V pondělí dostanu pracovní list na uvolnění ruky, přinesu jej do školy nejpozději ve středu. Dbám na správný úchop a správné tahy při psaní. Všechny svislé čáry píšeme shora dolů. Trénuji mimozemskou řeč: čtyřhlásková slova - MÁMA, TÁTA, TETA, KOLO, PUSA, ŽÁBA, JARO, KAŠE, ŠACHY, ŠATY, PILA, RYBA, RÝŽE, LYŽE, VÍLA, BOTA, SOVA, HUSA, RUKA, NOHY, KUŘE, MOŘE, HORA, SENO, ZIMA, RŮŽE, KŮŽE, LANO, LASO, VÁZA, LÉTO, ZIMA, PILA, LÍPA, VÁZA, NOTY, MASO, MÍSA, KOSA, HORA, |
MAT |
Určím, které číslo je větší a které menší. Trénuji psaní číslic 1, 2, 3 ( i v Živé abecedě str. 88) SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU ČÍSEL DO 3 Seznámím se se znaménkem plus i mínus. Sčítám a odčítám v oboru do 3. Vyřeším i vytvořím jednoduchou slovní úlohu. Matematika str. 14 - 16 |
Trénuji porovnávání (větší než, menší než, rovná se) tak, že tvořím skupiny věcí (já, rodič, sourozenec) a určuji, kde je více, méně či stejně prvků (do 3). Dbám na správné psaní číslic - vždy shora dolů. |
ANJ |
Unit 1 – Welcome to Happy House! Probírané učivo: Hello, I´m. What´s your name? Who´s this? It´s… Hello (hi), bye-bye (goodbye), yes, no, name, names of characters (Rose, Lily, Woody, Stone) classroom language (listen, look, point, say, tick, draw…) |
|